usch och blä!

gu vad jag blir arg på mig själv!
hetsade en del innan träningen. FAN!
fotbollsträning i 90min - lär ju bränt en del?
sen fick jag med familjen på en 35mins pw.
inte så länge - men bättre än inget, right?
imorrn är det pizza i skolan - vill inte ha.
ska försöka gömma mig nånstans och läsa istället (:
eller bara äta lite sallad och ett glas vatten.
på kvällen ska vi på kalas - blä!
du får hjälpa mig över sms då ;)<3
nationella i 4h på morgonen.
bör jag äta frukost? kanske nått litet.
sen har jag en flaska ramlösa att dricka under provet :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Såklart jag hjälper dig sötis, alltid! :D



Usch, jag har också nationella imorgon,

i biologi :(



Och eftersom jag också har pizza i skolan så får vi peppa varandra på lunchen!



Nu ska jag sova, godnatt finaste <333

2009-05-11 @ 22:27:44
URL: http://peerfeektion.devote.se
Postat av: Ne

Men gumman, tänk så här; bättre att du hetsade innan träningen än efter! Du lär ju ha tränat bort det mesta, om inte allt! :D



Jag tycker nog du ska äta något på morgonen, hjärnan fungerar ju mycket bättre då :)



Pizzasallad är ju inte så farligt, så det kan du ju äta med gott samvete! Dock är ju pizza något som typ alla tycker om, så det är ju lite svårt att bortförklara varför man inte vill ha :(



Ta hand om dig sötis <3 Hoppas nationella och maten går bra imorgon :)



Puss puss <3 <3 <3 <3



2009-05-11 @ 23:22:35
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/
Postat av: Villemo

hey ja spelar också fotboll :D

Men det där som du skrev med nationella är det i NO då eller....för ja blir lite orolig nu,om ja me har nationella, för i vissa så har ju alla nior samtidigt ....

:P

2009-05-11 @ 23:30:17
URL: http://thinispretty.bloggagratis.se/
Postat av: Villemo

ja ha men då vara inte ngt :P

2009-05-12 @ 20:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0