suck på föräldrar ibland

När jag var på väg hem idag så smsa min mamma mig och frågade var jag var och så, sen samtidigt som vi höll på att smsa fick jag ett sms från en annan person och samtidigt som jag höll på att svara på det fick jag smsa av mamma som frågade vad jag hade ätit till middag, vilket jag svarade på efter det andra smset....
... sen när jag kom hem hon ba; "väldans vad lång tid det tog att svara på vad du hade ätit!" Dock med lite skämt i rösten, men jag va så jävla irreterad sen innan så jag svara tjurigt typ; "jaa, men jag höll faktiskt på att svara på ett annat sms!!" Sen blev jag typ asarg och jag venne, börja iaf gråta och gick upp på mitt rum och la mig på sängen bara... efter ett tag kom mamma upp och ba snacka massa typ: "Du fatta väl att jag skoja? Men du måste faktiskt äta ordentligt! Du äter för lite och du kan inte äta lika lite som du gjorde förr nu när du tränar typ fem gånger i veckan. Och du har blivit smalare och lalala. Du tycker själv att du är tjock.. det vet jag att du gör. Men du måste äta..." Typ så.. inte ordagrant men typ sen fråga hon iaf om jag ville gå med henne & pappa på en promenad, så gick med dem på en kvälls-pw. (:




jag vet ju att hon egentligen bara vill väl.. men aah :/


Kommentarer
Postat av: Furiniel

Det är ju skönt att hon bryr sig <3

2009-05-27 @ 10:20:36
URL: http://furiniel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0