onsdag.

mat:
frukost: två mackor me skinkost&skinka (onödigt!!)
lunch: -
middag: en korv. potatissallad. 3 mackor & 4 rån & ett kex me smör&ost. en litechokladbit.
extra: en flaksa ramlösa. en litenbit naturdietbar.


träning:
pw: 40min
               lugnpw: 20min
               stan: 90min
               uppvärmning: 30min
               fotbollsmatch: 90min

blev någon form av halvhets till middag?! :(
kunde inte stoppa mina handlingar.
som tur var så var det dags att åka alldeles efter - annars vet ingen hur det hade slutat.

Kommentarer
Postat av: shayra

Hej, jag råkade bara trilla in på din blogg när jag googlade. Jag vill gärna ge dig ett tips.

om du är ute efter att gå ner i vikt, verkar som det. Så funkar det jättebra att planera dagen exakt, tider och sånt då du ska äta. men också att sprida ut kcal-intaget under dagen. Då blir man inte lika hungrig, och trött.

Om dina föräldrar är problem kanske du kan säga att du vill vara nyttig? vara med i matlagningen, men av anledningen att du vill ha extra nyttig kost för att bygga muskler. eller något liknande som funkar på dina förä'ldrar :P

Hoppas det hjälper! lycka till

2010-12-15 @ 21:17:42
URL: http://shayra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0