glöm inte frågestunden ;)

precis fråga mera i frågestunden hörrni :o

hetsätit massor idag igen. fan. vågar seriöst inte väga mig just nu. men kommer nog göra det iaf bara för att se bakslaget och fatta att bara för att jag gick ner typ 2.4kg från måndag till fredag så kan jag inte börja äta massor för det. Jag ska väga mig, så jag fattar att jag faktiskt kommer tillbaka till ruta ett om jag slappnar av och slutar tänka på det. Imorrn tar vi nya tag, nu är jag chokladsugen. Usch och fy. Vågen nästa. Sen sängen och boken och inte allt för sent sova :)

btw, träffa farmor idag för typ första gången på en månad och det första hon sa var att jag blivit jätte tunn och smal. jag kan inte se det, märks ju typ ingen skillnad :o (Nya bilder kommer den 11). Sen fråga hon om jag banta... men aaah det disskuterades iaf.. och anledningen de tror och så att jag ser smalar ut är för att jag börjat träna igen efter 5 månader och fortfarande äter samma mångd mat som innan. Aaah, som sagt de vet inte om ångesten och allt det... och det behöver de inte veta heller. (så ni två som känner mig i 'verkliga' livet och har den här adressen kan bara håll akäften om allt detta för alla andra. min ända hemlighet och jag litar på er.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0