döda mig lååååångsamt

Vill seriöst bara gömma mig nånstans långt långt bort från allt och alla. Hur fan ska jag kunna vissa mig ut bland folk? Idag har jag ätit, och ätit, och tränat, och ätit, och ätit, och ätit. Duktigt säger jag bara. FANFANFAN! Jag pallar inte. Varför ska jag vara så sjukt värdelös, hur lyckas ni? Hur klarar ni av att vara så fantastiskt duktiga? Gaaah, jag hatar mig själv och det kommer ingen dagens idag. Jag skäms. Och innan jag går och lägger mig kommer jag tvinga ner mig själv till toaletten och se de sjuhöga siffrorna som lär stiget med minst 50kg idag! Jag vill kunna vissa mig på stranden i sommar och va snygg och smal smal smal! Fan.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskade gumman, Du kommer klara detta. Låt inte dåliga dagar stoppa dig nå ditt mål. Du fixar det, de är jag 100% säker på. Alla gör som sagt snedsteg. Men det är bara att resa sig upp efter fallet.



Jag finns för dig och hjälper dig mer än gärna finaste <3

2009-05-14 @ 21:43:01
URL: http://peerfeektion.devote.se
Postat av: K

VÄG DIG INTE IKVÄLL!! Det är bara masa vätska och skit som kommer försvinna!! Ha en bra dag imorgon och väg dig på lördag, jag lovar du kommer ligga på minus då!!

2009-05-14 @ 21:43:51
URL: http://afrodisiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0