därför fortsätter vi kämpa!

tog den här braiga listan från http://thinispretty.bloggagratis.se/. Hoppas det inte gjorde nått? (A)

-         Du kommer bli fet om du äter idag

-         Du behöver INTE mat

-         Feta personer passar inte in överallt

-         Killar kan lyfta upp dig utan problem

-         Du kommer kunna springa snabbare utan allt extrafett

-         Folk kommer komma ihåg dig som "den vackra och smala"

-         När folk pratar om dig kommer de säga, ja hon väger säkert inte mer än  45 kg

-         Killar kommer vilja ha dig, inte vända sig om och skratta och gå sin väg

-         Svält är ett bra exempel på äkta viljestyrka

-         Dina vackra ben kommer att synas

-         Ben är rena. Fett är smutsigt och hänger på ben som parasiter

-         Alla modeller som alla suktar efter, är någon av de feta? NEJ!

-         För många i världen är feta, bli inte en av dem

-         Om du äter är du självisk och orealistisk

-         Bara feta personer är attraherade av feta personer. Vill du att grisar ska gilla dig för att du är en av dem?

-         Alla har inre skönhet men få kan ha äkta skönhet, på utsidan också.

-         Du kommer kunna röra dig mycket tystare och smidigare

-         Bara smala människor är graciösa

-         Om du slår en fet person dallrar fettet. Det är ÄCKLIGT

-         Vill du hellre att personer säger "snälla hoppa av mig du krossar mig" eller "åh, du väger ju knappt ingenting"?

-         Undervikt a.k.a perfekt kropp

-         Jag vill vara så lätt att en heliumballong kan lyfta mig till molnen

-         Jag vill kunna gå i snön utan att lämna fotspår efter mig

-         Svält bort delarna på dig själv som du inte tycker om. De drar ner dig

-         Inget kan inte fixas med hunger och viktförlust

-         Om du säger nej tack till mat säger du samtidigt ja tack till smal

-         Har du någonsin sett en person ignorera ett vandrande skelett?

-         Inget smakar så gott som smal känns

-         Är mat viktigare i livet än lycka? Skulle inte tro det

-         När du börjar bli svag och yr har du nästan klarat det

-         Hunger är din vän och sviker dig inte som maten

-         Mat är elak, den lurar dig att äta den. Den gör dig olycklig 
-         Om du kan nämna en anledning för att bli fet, kan du nämna 100 för att bli smal

-         Smala personer ser bra ut i alla kläder

-         Mat gör så att dina tänder ruttnar

-         Dubbelhakor är inte attraherande

-         Om du äter mindre tjänar du mer pengar

-         Feta personer skämmer ut sitt land

-         Stora personer svettas mer och de luktar äckligt

-         Feta personer dör tidigare

-         Alla andra tjejer kommer avundas dig

-         Alla kollar kommer vilja ha dig

-         Du löper mindre risk att få matförgiftning

-         Du kommer inte utsättas för alla kalorier som finns i maten

-         Du kommer inte svettas under heta dagar

-         Ingen vill se en fet person dansa

-         Bara igenom att nå din dröm kan du nå ditt riktiga jag
-         Du slösar tid istället kan du städa, träna eller shoppa

-         Hunger är bara en kemisk reaktion


Kommentarer
Postat av: Villemo

haha nej då bara kul :P

mål till sommaren är 53, sen efter de 50,och sen till slut 48 ;)

sj då ??

2009-05-10 @ 00:05:41
URL: http://thinispretty.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

ah men då har vi typ samma mål då nästan, fan va kul :p

2009-05-10 @ 00:12:00
URL: http://Villemo
Postat av: Villemo

Jej! :D , Vi ska greja det här!!

2009-05-10 @ 00:24:49
URL: http://thinispretty.bloggagratis.se/
Postat av: Sofia

Ååhh. motivation som tusan!:D

2009-05-10 @ 01:17:03
URL: http://peerfeektion.devote.se
Postat av: K

Bra lista! Den ska jag memorera och ständigt ha i huvudet när onyttigt skit kommer på tal =)

2009-05-10 @ 11:04:16
URL: http://afrodisiak.blogg.se/
Postat av: K

Hur lång är du? =)

2009-05-10 @ 11:06:49
URL: http://afrodisiak.blogg.se/
Postat av: K

Jag är 169 cm lång! Då strävar vi efter typ samma mål =)

2009-05-10 @ 11:38:37
URL: http://afrodisiak.blogg.se/
Postat av: K

Svar:

jag är 23 (snart 24) år!

2009-05-10 @ 13:10:06
URL: http://afrodisiak.blogg.se/
Postat av: Ne

Tack finast, det betyder mycket <3 <3 Du är så fin!



Är allt bra med dig idag?



Vilken bra lista, en sådan borde man ha upphängd på kylskåpet och skafferiet ;)



Puss puss, ta hand om dig <3 <3 <3 <3

2009-05-10 @ 14:30:27
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: Jag är svagare än dig. <3

2009-05-10 @ 17:59:03
URL: http://peerfeektion.devote.se
Postat av: Sofia

sv: Ja vi måste. <3

2009-05-10 @ 18:03:40
URL: http://peerfeektion.devote.se
Postat av: Tjock (enligt dig) och lycklig som fan

Vet du? Jag tror att du känner dig så värdelös för att du vill att allt ska bli perfekt, men guess what, allt är inte och kommer aldrig bli det! Modellerna tar kokain för att bli smala, tror du de har perfekta liv eller? Jag tror att du kompenserar din känsla av värdelöshet med att svälta dig själv, för att du tror att alla kommer att älska dej om du är ett benrangel, men det är inte så folk respekterar dig. Du kommer inte vara nöjd, för att inget kommer att förändras. Jag önskar att du tränade för att vara frisk och hälsosam. Snälla, den där listan funkar inte på någon människa. Konvertera till typ hare eller något så kanske du kan "gå på snön utan att lämna fotspår efter dig". Men oj, till och med HAREN gör det. Det är omänskligt och sjukligt att vara så smal som du verkar sträva efter. Och jag försäkrar dig om att de flesta killar gillar kurviga tjejer framför vandrande skelett utan bröst. Men lycka till. Nu ska jag gå och äta i alla fall. För mat är näring som vi behöver för att överleva. Till och med spädbarn fattar det, inse du med!

2009-06-16 @ 16:08:36
Postat av: victoria

jag är inte säker, men detta var nog något av det fånigaste jag har läst. jag känner mig faktiskt till&med lite rädd. ni tänker alltså så?



"När du börjar bli svag och yr har du nästan klarat det" .....what?!

2010-02-10 @ 22:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0