hunger.

har inte ätit än idag :) det här funkar ju bra!
har haft sånna där hungerskänslor två gånger redan, men det är bara härligt att kunna stå emot och inte äta!
men tror jag ska ner och böka runt lite i köket så mamma tror jag ätit lite iaf (A)
sen ska jag ta tag och städa lite till!
har kommit igång med en uppgift jag gått och tyckt vart jobbig aslänge, men nu är jag igång.
fast behöver en liten paus nu. Så tar tag i den sen igen :)

ge inte upp flickor! jag vet att vi kan om vi bara vill!<3


Kommentarer
Postat av: Ne

Åhh, älska hungerkänslor! Tänk hur kroppen förbränner ditt fett nu för det inte finns någon mat att arbeta med, det är så man blir skinny <3 <3



Wiiiiiiiiiie :D :D :D

2009-05-05 @ 13:49:04
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0