Välkommen till min nya blogg!

har haft en sådanhära (för mig) pepp-blogg tidigare. dock hittade mina kompisar den och tvingade mig att ta bort den. -.-' 
men nu ska jag satsa och hålla den här hemlig, för sen jag tog bort den andra har jag bar goffat goffat och goffat.
först var jag duktig och åt lite och sen vart jag dålig igen -.-'
igår åt jag massor och blabla..

mat idag:
frukost: en macka med smör, ost & skinka + jucie/saft
lunch: en hel tjock korv + potatis & morötter + en hårdmacka + ett glas vatten ;o HUR ORKAR JAG? -.-'
middag: spagetti & köttfärsås. (alldeles för mycket, men de tjatade på att jag åt för lite så blev typ tvingad i mer -.-')
fika: sen vart jag nästintill illa tvungen (aja, jag vill kanske själv med) att äta tårta. Två åckliga bitar som va goda. + saft

usch vad jag är värdelös -.-' hur fan ska jag kunna gå ner 5-10kg om jag äter såhär och inte tränar :S
skärpning nu tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0