uscha..

ligger här tjock och fett i min säng. och inget vettigt gör jag. mår illa också för att jag ätit så mycket idag och igår .___.
usch. jag blir fan äcklad av mig själv och det är verkligen inte bra.

imorrn ska det inte ätas mycket och så ska jag och simma. en eller två gånger. men ska simma iaf.


usch jaaa... mår illa bara av tanken att se mig själv. och jag vill att vår våg ska funka ;o får panik snart. har säkert gått upp tjugo kilo -.-' ni får uppdate om hur mycket fett jag har när jag hittat en fungerande våg. men sist så låg det på runt äckliga 60kg.. nu är det väl massa plus på det också ._______.


aja hoppas på en bättre dag imorrn helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Efram

jag förstår precis. ._.' bläää

2009-03-26 @ 22:25:31
URL: http://efram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0