kompisarna.

en kompis börja tjata på mig idag att jag äter för lite och tränar för mycket.
hon har haft anorexia, men är påväg att tillfriskna. Och tjatar typ as mycket om att jag inte får falla dit... asså jag har inte tänkt bli "sjuk" vill bara gå ner 5-10 kg. Fast aja, de kanske är samma sak?
jag skulle själv inte säga att jag har ätstörningar... eller så kanske jag har det bara inte så allvarligt. För jag mår ju lixom illa när jag ätit minsta lilla typ? Jag venne... alla tjatar iaf på mig och det är fett drygt!! Tur att ingen av mina vänner vet att jag har den här... sjuhelvete vilket liv det skulle bli och jag skulle bli opepp och ännu fettare -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0