godmorgon lördag!

vaknade för en timme sen. gått 2km på trampmaskinen, inte så mycket men alltid nått eller hur? inte ätit nån frukost och har inga planer på att göra det heller. eller kanske äter en macka som kombinerad frukost och lunch när pappa kommer hem. eller aa kanske nått litet får se. annars blir det tacos till middag vid sex ikväll, måste ta det lugnt då och inte käka tjugo kilo som vanligt .______. sen är det ju tjejkväll med läsk & chips & all sån skit. måste låta bli. måste måste måste!!!

följer denna blogg och hon hade igår tagit lite mått på sig själv. funderar på att mätta mitt fläsk också. se hur fett jag är. kanske kan det göra mig lite mer pepp på att detta är för mitt eget bästa. Sen måste jag hitta en våg också ;o se ur mycket fläsk jag lagt på mig, de lär ju också göra mig pepp. Men kanske finns kanske en våg på tjejkvällen jag kan låna bara för att se hur mycket fett-siffrorna stigit.

nej nu ska jag kila. ska kanske in till stan med en kompis. och ja det är ju bra på sitt sätt. jag kommer ju gå runt en massa men sen så kommer vi säkert sätta oss på ett fik .____. brukar bli så och lixom jag kan inte låta bli att äta då heller. Hon va en av dem som hittade min förra blogg.....

Kommentarer
Postat av: terese

Hej tjejen! Du är ju inte alls stor, vi fixar dehär, att bli smala! till sommaren kommer alla att titta på oss och säga att vi är dom finaste, smalaste, vackraste... (längtar!)



Massa kramar! ska försöka hinna läsa din blogg oxå :)

2009-03-30 @ 14:40:24
URL: http://hungerismypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0