frukost/lunch

nu har jag ätit kompinerad frukost och lunch.
fyra falukorvsbitar + pasta + äppeldricka + ca. 7-8 rån -.-'

och så har jag kommit på vad mitt problem är. jag är aldrig hungrig. men när någon serverar mig mat & när det finns tillgång till mat då äter jag. och äter. och äter. och äter. och äter. osv. i alla oändlighet. alltså måste jag börja undvika tillfällen då mat hamnar i min närhet. för skulle ingen mat hamna i min närhet skulle jag inte heller äta. Yeeess. hålla mig borta från mat blir mitt nya uppdrag nu.

nu ska jag snart åka in till stan och kolla isracing. sen hem en snabbis och så på tjejkväll. Snälla låt det gå bra. snälla hjälp mig att inte äta massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0