får inte ge upp

jag kan inte ge upp nu. kan inte låta mig bli sådär jävla äckligt fet igen. visst jag är fortfarande sjukt fet och skit. men jag är smalare nu än för två månader sen. det kan jag inte förneka, men det betyder inte att jag är smal. ger jag upp nu kommer jag få skämmas resten av livet. folk i min omgivning har äntligen börjat säga att jag är smal - inte kan jag väl bli fet igen då? Nej, usch, då skulle jag skämmas ihjäl. jag tänker inte ge upp. jag ska bli smal - jag ska bli smalast! ingenting ska få stoppa mig, inte ens en jävla motgång. jag ska försöka resa mig igen. jag måste klara det helt enkelt. men det är svårt. sjukt svårt när man är ETT STORT FETT JÄVLA MISSLYCKANDE som jag!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Är det okey att köpa ut till dom som är under 18 år ?

2009-06-18 @ 22:52:28
URL: http://naatys.blogg.se/
Postat av: m

fortsätt kämpa gumman <3 ge inte upp. du har lyckats gå ner och du kan fortsätta om du vill. var stark <3

2009-06-19 @ 00:07:22
URL: http://herecomesthesummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0