varning! långt inlägg!

bäst att varna innan.. tror det kommer bli ett låååångt inlägg. måste fan skriva av mig nu.

deppade ihop som fan i tisdagskväll och sen har det bara gått utför. Livet har totalt tappat mening och jag orkar fan ingenting. Igår fick en av mina bästa killkompisar veta att jag har känslor för han. Kuk i helvetet!!! Jag har ingen anning om vad jag ska göra, ingen fucking anning om vem jag ska prata med heller för den delen eftersom det alltid är han jag pratar med när allt fuckar ur... jag pratar med honom men det känns så idiotiskt fel. fanfanfan. Jag borde fan dö eller nått. Kul att de mina tre bästa killkompisar, alla har jag haft/har känslor för, ska gå på min skola i höst. JätteKul, verkligen .___. fan jag orkar inte mer... inte klarar jag av att bli smal heller. Jipppi. Frida är fan duktig.

eeeyyy... orkar inte skriva mer. det blev inte så långt. fan döda mig.

Kommentarer
Postat av: F

sv: jag är 14! <3

2009-07-04 @ 04:25:25
URL: http://keepmysecrett.blogg.se/
Postat av: cupcake

frida är visst duktig! och du kan bli hur smal du vill! Vi ska ju klara det här tillsammans! <'3 ! Vi kan vi kan vi kan! du måste intala dig själv det!

2009-07-04 @ 14:10:29
URL: http://kcalkcal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0