svar till anonym

Anonym om suck: För jag tycker det är synd om er, att ni lägger energi på något så onödigt. Det känns verkligen sorgligt att ni tror att lyckan kommer automatiskt för smala människor. Finns det en speciell vikt där allt vänder eller? För jag tycker i alla fall inte att du är tjock, men jag är ju omogen så vad vet jag.

svar: Jag tror inte längre på att lyckan kommer komma efter en viss vikt. Men jag vet att jag inte kan lämna det här nu... Det är inte längre något jag väljer. Och hur kan du veta att jag inte är tjock? Du har antagligen aldrig träffat mig, och bilder är inte samma sak... Vore kul att iaf få ett namn på dig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är sjukt irriterande när folk ska ifrågasätta det vi gör, vi vet konsekvenserna lixxom, men vi vet samtidigt vad våra egna kroppar klarar av! :P

<33<3<3

2009-07-06 @ 13:20:28
URL: http://peerfeektion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0