svar på FrågeStund.

inte blev det många frågor på frågestunden. lite små tråkigt må jag säga... kunde väntat längre innan jag svarat och kanske få fler... men nu tar jag och svarar på de jag fått iaf... sen om nån undrar nått annat så fråga och jag svarar antingen i bloggen min eller din. :*

Vad har du för BMI?
Mitt BMI ligger nu äckligt högt på ungefär 20.5 :(

Vad har du för drömvikt?
Min nuvarnade drömvikt är 50... fast egentligen har inte siffrorna störst betydelse utan spegeln... vilket gör att jag nog aldrig kommer bli nöjd... vi får se helt enkelt, men just nu till att börja med 50.

Är du diagnoserad med något?
Nepp, inget diagnoserat.

Vad tror du det var som triggade igång din äs första gången?
Att jag alltid varit så otroligt missnöjd med min kropp. När jag var yngra var jag typ lätt överviktig. Jag hade väl antagligen fått nog... dessutom aldrig haft ett seriöst förhållande med någon kille. Och längtar fortfarande otroligt mycket efter trygghet och en famn att kunna vända mig till. Kanske tänkte jag mig att om jag blev smal skulle fler killar älska mig och kanske skulle jag få någon pojkvän då... men nepp, fortfarande ingen skillnad. Men jag är ju iofs fortfarande fet så....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0