Svar på Frågestunden.

ni är inte så duktiga på att ställa frågor i frågestund. Men nu får ni svar på det ni frågat.

Om du fick pröva på en dag som HELT "frisk" men sen komma tillbaka till ditt vanliga liv, skulle du då göra det?
- Det skulle jag säkert göra. Det här livet är ett helvete, men jag måste bli smal innan jag kan bli frisk.

Tänker du eller har du sökt hjälp för att bli frisk??
- Jag har inte, och tänker inte göra det än iaf. Jag måste bli smal.

vet dina föräldrar om äs?
- Nej, men de misstänkte ett tag och tvingade i mig mat.. och ja, nu har jag gått upp 3kg.

målvikt?
- Just nu 48kg, bmi 17, kommer säkert bli mindre sen...

vad gör du om du hetsar? efteråt alltså.. och hur försöker du undvika hets?
- Ingenting. Eller jo, jag deppar ihop som fan och typ ligger och gråter bara. Ingen kompletering som att spy eller träna... svälter mig lite extra & tränar lite mer dagen efter, ibland iaf.
Försöker undvika genom att hitta på annat att göra. Samt äta "riktig" mat någon gång under dagen istället.

anser du att du gör allt i din makt för att gå ner i vikt?
- Nej. Då hade jag flytt. Gömt mig för allt och alla.. men jag vill ha mina vänner kvar.


Har ni fler frågor.. så är det bara att fråga på.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi är lika långa! :D O väger nästan lika mkt !

2009-08-01 @ 15:00:09
URL: http://iwantperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0