underbar lärare!

jag är sjuk och orkar ingenting.
var i skolan idag iaf.
brött ihop efter lunchen och tårarna bara rann.
så tröööött och så ont i halsen.
och massa uppgifter
(även om jag bara ligger en uppgift efter, medans andra 15)
idrottsläraren såg mig när tårarna kom och att fråga hur jag mådde.
så bad han mig gå med han så sat vi och snackade lite.
kändes iaf lite bättre efter det.
han fråga vad som var fel och ärligt så vet jag inte vad det är.
jag orkar inte mer helt enkelt.
saknar de tre viktgaste killarna något sjukt mycket.
och så kampen mot den perfekta kroppen
- som jag mislyckas med.
(men om den kampen berätta jag inte för läraren)

blev pizza till middag. BLÄ!
eller jag tycker det är gott, men jag borde inte göra det
fick iaf ut familjen på nästan en timmes pw när vi kom hem :)
mamma fråga då: "frida, vill du ut och gå för att du ätit pizza?"
mitt svar: "va? nej? nej klart det inte var därför!"

aja. ska snart sova - först kolla vikten

puss på er duktigt underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0