torsdag,

matintag:
frukost: en knäckemacka + ett rån + en skinkbit + ett glas fruktjuice
lunch: 5 chikenkebab + potatis + sallad + gurka + mjölk + en kaka
mellanmål: två kakor + magnumglass
middag: yogurt med chokladpuffar + en kaka

idag har det blivit mycket onödigt ätande. USCH! nya tag imorrn , hoppas de går bättre då!
mamma tjatade på att jag skulle käka nått när jag kom hem. Men asså det gjorde jag inte och nu kom familjen hem.. FAIL. kanske måste tvinga i mig lite -.-' SUCK säger jag bara! Höll mig iaf borta från choklad kakan jag fick med mig hem från ungdomsmässan jag va på idag. Gick ju trots allt med den i fickan i 30 minuter om inte mer. Lite små stålt att jag klara att hålla mig borta från chokladen :) lite positivitet i min annars så goffiga vardag.


tränat två timmar iaf! :D en timme gympapass alá friskis&svettis + två 30 - minuters promenader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0