torsdag.

mat:
frukost: -
lunch: sallad, gurka, majs, lite kyckling & några makaroner.
middag: alldeles för mycket. Potatissallad, kyckling, kötbullar, 5 chips & ett glas hallonsoda
extra: en liten mjukglass med karamell strössel. Två små chokladbitar.

träning: rask mrogonpromenad: 30min
               simma: 45min.



18.00 - frukosten. Satte mig ju vid datorn för att slippa, men sen ropa mamma på mig iaf men då va klockan så mycket att jag var tvungen att gå. Gjorde i ordning en macka att äta på vägen - slängde den i första bästa sopptunna.
fail på mjukglassen.. de är varmt och min kompis fråga om vi skulle köpa. Jag har alltid älskat glass så hon skulle börja undra om jag sa nej, med tanke på att hon redan gnällt på att jag äter för lite -.-' var iaf mätt efter mindre än halva :o och då åt jag bara en liten. Förr kunde jag lätt äta en stor. Aja, magsäcken är väl mindre? :)
mensen får ta skullden för chkoladen.
20.40 - jag mår illa bara genom att titta upp och se allt äckel jag ätit idag. Imorrn MÅSTE MÅSTE bli bättre, eftersom lördag antagligen kommer bli hemsk. Och jag vill väl träffa han på söndag eller hur? Då måste jag ju se till att ha gått ner det där kilot ju :o jag ska fan klara det! :)

Kommentarer
Postat av: Ne

Det är ju jättebra att din magsäck är mindre sötis! :)



Tänk på att du ändå simmat och promenerat idag, plus den vanliga vardagsmotionen, då har du ändå gjort av med en del :D



Imorgon kör vi stenhårt! <3



Inget stoppar oss nu!!!!!



Kraaaaam <3

2009-04-23 @ 20:50:40
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0