torsdag.

mat:
frukost: en macka med smörr, ost & skinka
lunch: en halv sallad + en brödbit & vatten
middag: en halv (fucking) pizza med sås -.-' + ett halvt glass cola.
extra: en smakbit kaka. En kexchoklad bit. Två små kex.

träning: simma: 40min.
               stan: 2-3 timmar.
               studsmatta: 5-10min


varför äter jag alltid det där lilla extra?
okej. lite duktig kände jag mig idag iaf. Jag var med två kompisar till ett fik. De fikade, och jag köpte ingenting. Smakade en putteliten bit av min kompis kaka bara. Duktigt tycker jag. Eftersom jag annars brukar kunna goffa rätt rejält.
Fan att de blev pizza till middag. varför? jo för vi håller på att bygger om köket och drf inte har så mycket att fixa mat på och så... men iaf... lite duktig känner jag mig. Åt bara en halv pizza istället för nästan en hel som jag brukar göra.
Jag är inte bäst på att hålla mig ifrån mat.. men jag försöker faktiskt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0