svar till anonym

Anonym om idé:
är du medveten om att du jmf dig själv med en supermodell som blivit röstad till världens vackraste. tycker du inte är schysst mot dig själv. vilka höga krav du har på dig själv tjejen! du är fin som du är, oavsett kroppsstrl. så som du håller på kommer du aldrig få en hälsosam kropp. ät ofta och nyttigt samt träna för ett hållbart och hälsosamt resultat!

Svar:
Det spelar ingen roll att det är en supermodell. Jag jämför mig inte med henne, önskar bara att jag såg ut så. Jag kan inte leva i en värld där jag ser ut såhär. Oälskad och värdelös. Fast jag tvivlar ibland på om jag verkligen väljer rätt när jag väljer att försöka lämna min tjockis-kropp. Íbland känns det helt galet att jag inte är nöjd med min kropp som den är, men jag kan helt enkelt. Ingen kille vill ha mig när jag ser ut såhär. Och det är det enda jag har att kämpa efter. Detta enda jag behöver just nu är en pojkvän som håller om mig om natten, som håller om mig när allt är svårt. Han med stort H gillar små smala tjejer = jag måste helt enkelt bli en av dem. Jag kan inte bara ge upp. Jag måste fortsätta kämpa. Jag måste vissa att jag kan klara det. Jag vill inte nå skellett-kropps-stadiet, jag vill bara bli smal och fin. Jag måste helt enkelt klara det. Jag måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0