söndag.

mat:
frukost: 3 mackor me smör&skinka + lite vanlijyoguhrt.
lunch: -
middag: Massor av kött, potatis & grönsaker. + glastårta till efterrätt -.-' och läsk.
extra: ett tuggummi. Massa naturgodis (me choklad på) och chips.

träning: fotbollsträning: 60min.

usch och fy och äckel jag! Idag har verkligen inte vart en bra dag. Imorrn blir det lågt matintag. Ska snart lägga upp en plan. (kommer i nytt inlägg). Då har jag nått att sträva efter. Nu jävlar. 5kg innan sommarlovet måste jag afn klara annars är de nå fel på mig. Men jag är värdelös så, ja, det skulle inte förvåna mig. Ska nog leta upp lite nya fina thinspo bilder ocskå. Sen MÅSTE jag börja med inlämningsuppgiften som skulle vart klar i fredags. Det är väl bara att fortsätta kämpa antar jag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0