skolan

sitter i skolan nu och har gjort det ett tag.
men har inte fått ett skit gjort - jag orkar verkligen inte.
idag är en sån dag då jag bara vill ligga hemma i min säng och sova.
dundertrött. ont i huvudet. och sjukt ont i halsen.
har inte ätit ordentligt sen i söndags eftermiddag och det känns skönt.
kroppen är trött - ja. men ännu har jag inte känt någon hunger.
så jag behöver inte äta ordentligt till lunch heller.
middagen ikväll kommer nog bli en riktig måltid.
hemma med familjen.

igår eftermiddag fick jag änn mer pepp till att klara det här.
vi var sju pers (5 tjejer & 2killar) hemma hos en kompis.
de andra byggde typ pyramider och stog på varandra.
de vill att jag skulle va me :o men nej tack!
när det rasat sen hade alla andra vart mos och pannkaka.
jag är för fet för att vara med på sådana saker.
i sommar - då jävlar ska jag vara minst av oss. lättast iaf.
eller kanske inte lättaste eftersom en tjej väger 46kg.
lite för lite kanske?
men hon är bara typ 1.55 också.
alltså är jag mer än 10cm längre.
men ner till 55 ska jag innan sommarn.
sen ner till 50!

och sen vill jag bara säga förlåt om jag är dålig på att kommentera era bloggar :(
är typ helt tom i huvudet och så. förlåt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0