onsdag ~ en jätte dålig dag

mat:
frukost: en alldeles för stor macka med smör, ost, skinka
lunch: alldeles för mycket pastagratäng. Sallad&gurka. Ett glas saft
middag: 4 (fucking) mackor. -en med skinka&potatissallad. -en med julskinka. -en med ost&skinka. - en med korv.

träning: fotboll me kompisar: 40min.
               studsmatta: 15min
               fotbollsträning: 90min.
               cykla: 20min.

åt alldeles alldeles för mycket idag :o men men. Nya tag imorrn! Ska också kolla upp lchf-dieten lite. Kändes som nått som skulle passa mig till en början. Kanska ska testa och se om det funkar? Nån med egna erfarenheter?

Kommentarer
Postat av: Ne

Åhh, tack så mycket! Min tanke går såhär att har jag en gång varit så "smal" så kan jag bli det igen! Men just nu känns åtta kilo så jäkla mycket, men det ska gå! :D :D Är du långt ifrån din målvikt?

Kraaam <3

2009-04-15 @ 22:13:12
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/
Postat av: Sara

Taack, alltid lika härligt när man får höra att någon tror på en :D

Du klarar det imorn! Jag brukar planera dagen innan så att det blir lättare, Kram! Sara

2009-04-15 @ 23:18:33
URL: http://nocupcakeshere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0