onsdag - fail dag

mat:
frukost: en mjukmacka med smör, ost&skinka. En knäckemacka med smör&skinka
lunch: 2 pannkakor & morötter
middag: potatissallad & kyckling
extra: 10 nonstopgodisar & 3 chokladbitar.

träning: fotbollsträning: 90min.



idag blev verkligen en fail dag! Jag har en anledning, kanske inte den bästa - jag borde klarat det iaf. Sista knäckemackan och en pannkaka hade jag kunnat skippa. Men vågade inte -.-' iaf. imorrse när jag vaknade och gick upp började hela världen snurra och det kändes som om jag skulle svimma. Första tanken var att jag ätit för lite - därav maten. Men nu vid eftertanke kanske det inte alls var matbrist utan vatten-&sömnbrist. Fan också! Mår illa nu och känner migf allmänt äcklig. Aja nya tag imorrn, right? Får inte låta en dålig dag göra alla andra dagar dålig. Fortsätt kämpa tjejer!

varför chokladen? så onödigt! vi skyller på mensen - den gör mig choklad sugen -.-' men jag åt ovanligt lite choklad iaf :D brukar kunna bli uppemot en hel chokladkaka förr :o ÄCKLIGT! aja, lite choklad får man unna sig tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Ne

Jag tycker inte alls att det ser farligt mycket ut, tänk så duktig du varit de andra dagarna! Se detta som en liten parantes och fokusera på morgondagen imorgon!



Vi vet ju att du kan <3 <3

2009-04-22 @ 18:48:06
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0