ny chans

okej. Jag skulle ju eventuellet träffa Han idag. Men de blev inte så.
För det första kunde jag inte eftersom familjen skulle och hälsa på morfar på sjukhuset då...
.. men om vi inte gjort det hade jag ändå inte fått eftersom jag faila :(
men nu har jag nog fått en ny chans.
det är valborg på torsdag och då är jag bjuden till en grillfest hos en kompis och då kommer han antagligen vara där :D så nu ska jag fan satsa och kämpa som inihelvete i veckan så jag kommer under 58 så jag kan få träffa han (A)
jobbigt med grillkväll bara, men tror jag käkar nått litet hemma och sen säger att jag ska käka där... till han jag ska till har jag redan sagt att jag ska käka hemma så kan nog spela ut dom mot varandra eftersom de inte pratar med varandra :) toppen! menmen, måste ju satsa i veckan också. Men jag ska fan klara det! Jag vill ju träffa han, eller hur? :D

Kommentarer
Postat av: lise

jag är 164, väger runt 55.. och mitt mål är att gå ner minst 10kg ! du då'? vi klarar det.. <33

2009-04-26 @ 21:38:46
URL: http://xiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är ute och kikar kring på lite bloggar med ungefär samma mål som jag! Gillar din blogg, du får gärna kika in på min! :) Kämpa på!

Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut en ny modellbild i min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)

2009-04-26 @ 22:01:47
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0