kärlek.

jag blir så jävla sur på mig själv. varför kan jag inte bara sluta tänka på han. Jo för att han är en så stor del av mitt liv. Trots att vi typ inte träffas särskillt ofta så förföljer han mig ändå överallt. Aldrig får jag vara i fred. VIll bara ha han. Ha honom bredvid mig (eller inte just nu, nu är jag en uppsväld fett sak som ingen vill ha) men när jag blir smal då vill jag ha han. Överallt och ingenstans... bara få vara i hans närhet och veta att han tillhör mig och ingen annan. Att jag är hans. Den enda för han. Usch jag drömmer mig bort alldeles för ofta tilll en värld där det är han och jag. Kärlek på hög nivå. Men varför kan jag inte glömma?

Kommentarer
Postat av: K

Vet hur du känner =( Tack och lov är jag inte i den sitsen nu men vi är alla där någon gång. Det är så jävla jobbigt att ha någon som ständigt är i ens tankar och som inte ger en något mer än bekymmer!! Lätt för mig att säga nu kanske men det bästa är ju om du kan bryta din relation med honom. radera från msn, träffa honom inte så kommer du sakta men säkert hitta någon ny som behandlar dig som den prinsessa du är. Jag lovar!!

2009-05-10 @ 11:11:56
URL: http://afrodisiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0