hihihihi

förlåt alla om jag uppdaterar här mycket. Men här är jag halft anonym, eller aa... ni vet inte mycket om mig.. eller så är det just det ni gör. Ni vet sanningen. Här kan jag skriva mina inersta tankar utan att någon kommer och påpekar eller försöker ändra mitt tänkande. Det gör det bara värre. Jag venne. Just nu känner jag mig som en splittrad själ - två identiter... och varje val jag gör blir fel. Ena stunden känns det som om jag verkligen inte orkar med att förasöka nå den perfekta kroppen samtidigt som hela mitt huvud bara skriker att jag måste dit. Dessa svakor gör att jag äter - påtok för mycket. Snälla hjälp mig. Jag vill bara bli smal och fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0