härlig känsla!

igår eftermiddag när jag åt de där två små chokladbitarna som i vanliga fall brukar vara hur goda som helst kända jag ingen glädje i det alls. Jag hade en period då jag var beroende, rent utsagt beroende, av choklad. Jag åt choklad hela tiden och det spelade ingen roll vad för choklad. För mig var all choklad lika god! Men igår så smakade chokladbitarna bara äckligt, fatta härlig känsla det var! Slippa den där beroende känslan. Och det gör mig tjock också.. väldigt tjock!! Och nu ska jag bli smal. JAG SKA! JAG SKA! JAG SKA! i sommar ska jag va sådär smalt fin och kunna gå på stranden samtidigt som avundsjuka blickar faller på min smala midja, min smala kropp! Peppa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0