fredag

mat:
frukost: en macka med smör, ost &skinka
lunch: sallad&morötter&gurka & lite ris och thaikycklinggryta
middag: tacos (- köttfärs, majs, gurka, paprika, grädfil, ost) & ett halft glas cola.
extra: 10 nonstopchoklad & 3 små chokladbitar (VARFÖR? ;o)

träning: rask morgonpromenad: 30min
               fotbollslatj i skolan: 40min
               rask promenad: 20min
               promenad: 40min
               fotbollsträning: 90min
               lugn kvällspromenad: 45min

ganska stort intag idag, men har ju motionerat en hel del också. Så hoppas det jämnat ut sig? Ska kila till vågen en säng innan jag kryper i säng också. Hoppas på det bästa. För övrigt är jag väldigt trött så blir nog sängen snart. puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0