fredag.

mat:
frukost: - (=känsla av lycka och duktighet)
lunch: 3 chikenkebab + pizzasallad & gurka + två glas vatten (=JÄTTE MÄTT efter det)
mellanmål:
jordgubbar & lite choklad & en karamell (=illamående och goff-ångest)
middag: alldeles för mycket smörgåstårta (=gooott, men illamående!)
födelsedagsfika:
massor av kakor + läsk + saft + chips (=JAG ÄR TJOCK FUL &ÄCKLIG!)

träning: rask promenad: 30min.
               studsmatta: 45min.
               promenad: 45min.


fyfan vilken dålig dag. Känner hur magen är alldeles uppsväld och äcklig. FanFanFan! Från och med nu - hjälp mig hålla mig borta från allt äckel godis fika och sån skiiit.... fan va dålig jag är. Aldrig att jag kmr klara gå ner 5kg om jag håller på såhär. Döda mig lååååångsamt.

Kommentarer
Postat av: selena

Ahh okej, men låt inte hetsen idag förstöra dagen imorgon, imorgon blir det nya tag eller hur? :)

2009-04-17 @ 23:31:34
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: Ne

Men födelsedag är ju födelsedag, det är bara att ta nya tag :D Jag vet att du kan! <3

2009-04-18 @ 11:07:36
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0