Festen!

Var ju som sagt på festen och han var där. Sälvklart. usch vill verkligen bara vara med han då. Men det vill ju andra också + att han inte vill va med mig. Kul lixom. Men angående mat så var jag duktig iaf .. åt ett tacobröd med innhåll och sen höll jag mig borta från all godis & chips hela kvällen. Och hoppade studsmatta typ en timme. Så jaa.. de gick bra tycker jag.

Men tillbaka till han med stort H. Jag blir seriöst galen. Vill bara vara vid han hela tiden. Ta på hans underbara kropp. Okej, det kanske lätt fel men iaf. Han är så sjukt underbar. Och jag fick lite tid tillsammans med han under kvällen iaf. En borttning/kittel match. Dvs jag låg på han / han låg över mig om vart annat. Kittlade varandra och blev allmänt varma. Men shiit vad det är mys och härligt att vara med han. Han + jag + säng = underbart! Gud vad jag älskar den killen asså. Men men.... de kommer aldrig bli vi. Så var det med det. Döööööda mig lååååångsamt.

Funderar på att lägga upp bilder på mig själv, så jag sen kan gå tillbaka och förhoppningsviss se nån förändring =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0