:)

idag har jag på mig kjol. ovanligt? ja, eftersom jag inte äger så många kjolar.
men jag älskar att ha det på mig och kläningar också.
men iaf. den här kjolen gör mig idag glad.
jag hittade den förra helgen bland kläder som jag&min syster lagt till ärvekläder.
vilket betyde att det oftast är sådanan kläder vi inte kan ha längre.
men iaf. förra helgen hittade jag den och tänkte testa den.
'och det gjorde jag också.
kunde ha den och var överlycklig, trots att den var lite små tajt och jag knappt kunde andas.
idag bestämmde jag mig för att ha den kjolen igen. och vet ni?
den sitter inte alls lika tajt :D

fyfan va pepp jag blev då!

Kommentarer
Postat av: Ne

Åhhh, grattis! Finns inget bättre än när man märker att kläder sitter lösare, det är till och med bättre än att se skillnad på vågen :D



Vad kul att vi har typ samma kroppsbyggnad, tänk så fina vi kommer vara när vi förlorat några kilo!



Fortsätt vara grym! <3

2009-04-21 @ 13:54:41
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0