......

Han gillar typ en tjej i sin klass. Vi kallar henne Emma. Jag vet att han gör det. Det var hon som han sa var; "sååå sööt....smal och liten". Iaf hon har en blogg. Han länkade mig den igår. Hon skriver riktigt bra måste jag säga. Idag hade hon skrivit ett inlägg och sedan länkat vidare fem bloggar. Var av en av dessa fem bloggar är till en jätte bra tjejkompis (kallar henne elin) till mig's bästa kompis (kallar jenni)! Fatta vad fuck'at! Det blir som en cirkel.

Jag --> Han --> Emma --> Jenni --> Elin --> jag.
jag --> Elin --> Jenni --> Emma --> Han --> jag.

fuckad pain. ja!

Kommentarer
Postat av: selena

hm. fasta & lchf är de jag tycker bäst om. helst fasta eftersom jag älskar att ha en tom mage! men man måste då ha tillräckligt med kontroll för att klara det..

2009-04-15 @ 12:55:48
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: selena

lchf är en slags diet. man ska äta mest fisk,kycklingfile & sånt och grönsaker till, du kan söka på lchf på google... den funkar, men de e jobbigt för de e så mkt mat i de hela =/ men jag gick ner då jag åt så sist...



hihi tack!

2009-04-15 @ 17:55:28
URL: http://selenathin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0