en splittrad själ utan hem

känner mig som en splittrad själ som inte vet var jag hör hemma.
ena stunden är jag Frida andra stunden Friiiida (miitthemliigajag).
jag är nöjd med mig själv och äter och lever livet.
sen nej! All ångest sköljer över mig och bryter ner mig mer och mer.

jag vet inte hur jag ska hantera det.
jag vill kunna leva livet och äta vad jag vill, men det vill inte Friiida.
det är som att jag är två personer som konkurerar om att vinna.
om att övertala mig till att följa någon av dem.
men vilken väg ska jag välja?

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag känner igen mig såå mycket av de du skriver..jag vet hur jobbigt det är att dras mellan två helt olika världar :(

2009-05-01 @ 17:28:37
URL: http://jennasmelody.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0