döda mig lååångsamt -.-'

Kom på att jag ska på fest imorrn. och då kommer Han med stort H vara där. Usch. Vill verkligen inte vissa mig när jag ser ut såhär. Och har inga kläder att ha på mig.. Alla klänningar är typ astajta bara för att jag en gång i tiden faktiskt var helt okejt smal och halv snygg iaf... men nu har jag blivit värsta fett berget! Kan inte ha några av mina kläder....
Usch usch usch. Måste hitta nått som täker allt fett annars kommer han aldrig prata med mig. Gaaaaah vill bara ha han ju.. *suck* sen ska vi ju kanske sova kvar där och då brukar de bli så att han & jag hamnar i samma säng.. eller har hänt två av tre gånger men iaf.. Jag kan ju inte sova med han när jag ser ut såhär :o och han kommer ju känna fettet dallra och då kommer han genast skynda bort från mig. Usch. Inte äta mycket så kanske jag ser någorlunda ut imorrn kväll iaf. Usch åångeeest! Måste hitta nå kläder att ha på mig oxå -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0