behöver ni glasögon?

en fråga till alla mina kompisar och alla som träffar mig då och då. Lixom vet att ingen av dem läser den här bloggen men iaf... jag tror seriöst de behöver glasögon.. alla säger att jag är smal och skit så fort jag kommer in på att jag tycker jag är tjock. Asså seriöst dom ser inte ens verkligheten. De ser inte fettet som bara putar ut på magen.. de ser inte dallret på min rumpa & mina lår... de ser inte fettet!! Eller så gör dom det men skiter helt enkelt i att säga nått. SUCK -.-' som om det blir bättre av det eller? Neeej. jag ser mig själv nästintill naken varje dag. Tror dom inte att jag ser fettet iaf.. för lixom bara för att de säger att det inte existerar så vet jag mycket väl att det gör det. Kan dom inte bara sluta ljuga mig rätt upp i ansiktet? Hur ska jag annars kunna lite på folk om jag vet att de ljuger om en sån här sak?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack!! Ja nu känns det bra :) Du kommer också klara det! :D

Vet hur det är med vänner, men sen när jag tänker efter så ljuger jag också. Sånna som är halvfeta med valkarna över jeansen och klagar på att de är tjocka tröstar jag också med att de visst inte är det..

2009-04-05 @ 08:50:02
URL: http://bubblegum.blogg.se/
Postat av: Terese

jag tror att du är vacker! Och jag vet hur det är, känner mig fetast i världen, trots att alla säger att jag blivit så fin när jag gått ner i vikt... Dom sljuger, vill inte säga att man är ful och tjock och otillräcklig.

2009-04-06 @ 10:13:22
URL: http://hungerismypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0