-nya tag? -Ja tack!

Har suttit och kollat lite härligt peppande bloggar nu. Jag fattar inte hur ni klarar av att vara så sjukt duktiga. Jag kan bara önska mig bort att jag var lika duktig. Funderar på att från och med imorrn börja dra ner på matintaget igen efter total goff senaste dagarna. Men det är nog för att jag är hos mormor&morfar just nu och de fixar typ minst två ggr om dagen och då blir det automatiskt att jag också måste göra det -.-' och sen så gör mormor så sjuukt god mat så man bara äter för mycket hela fucking tiden -.-' Men imorrn åker vi hem - imorrn ska jag börja bli duktig igen! Ska nog börja skriva ner här i bloggen hur mycket jag äter också. Usch kommer skämmas som ett svin när jag gör det. Men jag måste. Sen hoppas jag på svar från en tjej jag mejla idag också. Om att gå med i en tävling typ. Ojaa. Kankse kan det få mig pepp - man vill ju inte va den enda med stigande siffror i tabellen. Nej nu är jag lite taggad. Imorrn kör vi stenhårt. Vilka är med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0